Joo joo, aina mä jätän asiat viime tippaan..
Kutsut tehty, mutta ei vielä viety postiin...juhlat on jo ensi viikolla... IIk..

Onneksi äitini hoiti jo leipomisen ja tilasi voileipäkakun yms.. Mutta haluaisin leipoa kakun Otolle, en vaan vielä aloittanu tekemään jotain asialle..laiskuus vie...


Olisin halunnu tehdä Tikru-kakkua, mutta olen ihan SURKEA leipomisessa.

1821175.jpg

Otettu kännykällä mallikuvakansiosta..

Mutta en tiedä osaanko tehdä tuollaista kakkua...tai meenkö tilaamaan tuollaisen sieltä leipomosta..

Tai neuvokaa miten tehdään tuollaista...mistä saadaan tuollaista marsipaania...siis oranssia... kai voi värjätä?? Ku ainakin prismasta löysin vain valkoista, vaaleanpunaista ja keltaista..

Miten nuo mustat viivat?? Pursotimella?? tai lakunauhat?? Hmm..
Mitä täytteet olis hyvä??

Olen TOSI huono aloittamaan, kun olisin halunnut tarkat ohjeet.. olen vaan laiska tutkimaan mitkä aineet tarvitaan yms...

Mua harmittaa saamattomuuteeni... (luulisin että tilaan varmaan kakun leipomosta vai ehdinkö vielä tehdä ensin harjoituskakun????)